Marketing medyczny - Pharmamarketing ma na celu wypromowanie specjalistycznych gabinetów i klinik, w taki sposób, aby zyskały popularność wśród nowych klientów. Intensywny rozwój branży medycznej w ostatnich latach spowodował, że powstało wiele miejsc oferujących różne usługi medyczne. Aby przebić się ze swoją ofertą nie wystarczy już tylko strona internetowa czy podstawowe kanały w mediach społecznościowych. Potrzebne są profesjonalne działania, które skutecznie wypromują biznes medyczny w sieci. Internet daje możliwość dotarcia do bardzo szerokiego grona odbiorców i warto to umiejętnie wykorzystać. Poczekalnia w Twoim gabinecie świeci pustkami, a telefon w recepcji milczy? Marketing medyczny to doskonałe rozwiązanie. Skontaktuj się z nami, a skutecznie poprowadzona przez nas strategia marketingowa wyróżni Twój biznes w sieci.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w pharmamarketingu dostarczamy naszym klientom usługi, które nie tylko są skuteczne, ale również zgodne z obowiązującym prawem farmaceutycznym. Posiadamy wiedzę, dzięki której wypracowaliśmy wiele oryginalnych metod promocji. Proponujemy nowoczesną formę oferowanych usług medycznych i farmaceutycznych oraz w pełni dostosowane do nich treści. Zajmujemy się tworzeniem pozytywnego wizerunku klinik medycznych, klinik medycyny estetycznej, szpitali, lekarzy prywatnych w Internecie. Internet jest miejscem, w którym coraz częściej poszukujemy informacji - porównujemy oferty i wybieramy te, które najlepiej pasują do naszej aktualnej sytuacji, dlatego dbamy o budowanie świadomości na temat naszych klientów.
Branża medyczna obwarowana jest w zakresie marketingu przepisami prawa. Dlatego do jego prowadzenia potrzebna jest wiedza i doświadczenie. Podmioty medyczne mogą podawać do publicznej wiadomości o zakresie i rodzajach udzielanych świadczeń medycznych, ale ich forma i treść nie może mieć znamion reklamy. Granica między informacją, a reklamą jest płynna dlatego tylko odpowiednio dobrane działania promocyjne w sieci będą nie tylko skuteczne, ale także nie będą powodować kolizji z prawem.
Cele marketingu medycznego:
- informacja o oferowanych zabiegach medycznych i prezentacja kadry lekarskiej
- informacja o usługach zabiegach
- stworzenie i utrzymanie pozytywnego wizerunku danego miejsca
- utrzymanie ciągłej komunikacji z pacjentami
- wzrost marki w wyszukiwarkach internetowych
Co robimy w ramach marketingu medycznego?
- optymalizacja i pozycjonowanie (SEO)
- content marketing- unikalne treści, artykuły eksperckie, grafiki, posty , slogany
- marketing w social mediach
- marketing w wyszukiwarkach internetowych (SEM)
Korzyści pharmamarketingu:
- zbudowanie zaufania, pozytywnego wizerunku i rozpoznawalność
- większa ilość kontaktu z recepcją a tym samym ilość wizyt
- dotarcie z ważnymi informacjami do większej ilości grup
- dwustronna komunikacja, która daje szansę zrozumienia potrzeb pacjentów
- możliwość dotarcia do określonej grupy pacjentów
Skuteczny marketing medyczny to złożony proces opierający się na działaniu wielu specjalistów. Jednak profesjonalnie wykonany przynosi konkretne korzyści wizerunkowe i finansowe dla firmy.