Budowanie wizerunku marki

Pozytywny wizerunek marki w internecie

Wizerunek firmy jest jedną z cech stanowiących o Twojej przewadze konkurencyjnej. Internet daje ogromne możliwości w kształtowaniu sposobu w jaki Twoja firma będzie postrzegana. Obecnie, gdy wielu konsumentów wyszukuje oferty właśnie w sieci, należy dobrze zaplanować działania, dzięki którym uda Ci się do nich dotrzeć. Pozytywny odbiór Twojej firmy w Internecie wpłynie na to, że zdecydują się właśnie na Twoją ofertę, a dzięki temu sprzedasz i zarobisz więcej. 

W jaki sposób Argonium pomoże Ci zadbać o wizerunek Twojej firmy?

1. Strona internetowa

Brak własnej strony internetowej to niższe zainteresowanie produktami bądź usługami Twojej firmy. Obecnie, kiedy większość konsumentów korzysta z sieci poszukując informacji o danej firmie, strona www jest warunkiem koniecznym. Jej posiadanie wpływa na wzrost liczby klientów, a tym samym generuje większe zyski.
W Argonium tworzymy atrakcyjne strony Internetowe o estetycznej szacie graficznej oraz przejrzystym i czytelnym dla klienta układzie, który pozwoli mu zaznajomić się z Twoją pełną ofertą.
Specjalizujemy się w tworzeniu responsywnych stron internetowych, które automatycznie dostosowują się do rozdzielczości urządzenia, a więc korzystanie z nich na smartfonach i tabletach jest znacznie wygodniejsze.

2. Pozycja w Google

Czy wiesz, że klienci, którzy poszukują danej usługi bądź produktu klikają jedynie w kilka pierwszych pozycji, które wyświetlają się w wyszukiwarce? Jeżeli Twojej firmy nie ma w czołówce, a przynajmniej nie jest na pierwszej stronie wyników, należy to naprawić. Firmy, które pojawiają się na początkowych pozycjach w Google, są uznawane przez klientów jako lepsze i bardziej wiarygodne. Z tego względu stosujemy pozycjonowanie, które ma na celu zwiększenie widoczności Twojej firmy w wyszukiwarce. Dzięki temu ruch na Twojej stronie wzrośnie, a sprzedaż i zyski z jej tytułu również pójdą w górę.

3. SEO PR

SEO PR polega na pozycjonowaniu dostępnych w sieci treści na temat Twojej firmy oraz opracowywaniu nowych. W ten sposób potencjalni klienci, poszukujący informacji na temat Twojej firmy będą natrafiać na pozytywne i zachęcające do skorzystania z Twoich usług informacje. Dzięki temu Twoja marka zyska pozytywny wydźwięk w sieci oraz zaczniesz być postrzegany jako ekspert w swojej branży.

4. Marketing szeptany

Marketing szeptany to wszelkie działania jakie podejmujemy w celu wywołania dyskusji na temat Twojej marki oraz jej produktów bądź usług. Promowanie oferty na forach internetowych w sposób naturalny, który nie przypomina reklamy lecz spontaniczną reakcję użytkownika, stanowi ogromne wsparcie dla kształtowania pozytywnego wizerunku marki oraz pomaga zwiększyć zaufanie potencjalnych klientów do Twojej oferty.

5. Blog firmowy

Na prowadzenie bloga firmowego decyduje się coraz więcej przedsiębiorców. Regularne publikowanie wartościowych i przydatnych dla odbiorców informacji pozwala zgromadzić grono stałych czytelników, nawiązać z nimi dyskusję i zbudować trwałe relacje. Prowadzenie bloga powiązanego z branżą w której działasz, stawia Cię w pozycji eksperta i buduje korzystny wizerunek Twojej marki.

6. Google Ads

Skutecznym i wygodnym narzędziem promocji firmy są linki sponsorowane Google Ads. Wyświetlają się one tuż nad organicznymi (bezpłatnymi) wynikami. Dzięki temu są doskonale widoczne i niełatwo je przeoczyć. Kampania Google Ads nie wymaga długiego czasu oczekiwania na efekty i można rozpocząć ją niemal natychmiast.

7. Landing page

Landing page to tzw. strony docelowe, na które trafiają użytkownicy po kliknięciu w reklamę. Strona tego typu nie posiada menu ani zakładek, dzięki czemu skupia uwagę wprost na ofercie firmy. Jej zadaniem jest najczęściej zrealizowanie konkretnego celu, na przykład umożliwienie klientom zapisanie się do newslettera bądź pobranie e-booka. W Argonium tworzymy strony docelowe, które nawiązują szatą graficzną do Twojej marki, dzięki czemu budują skojarzenia z firmą na podstawie logotypu, kolorystyki oraz innych elementach wizualnych. Dzięki temu zwiększają rozpoznawalność firmy, a także wpływają na wzrost zainteresowania Twoją ofertą.

Jakie korzyści płyną z pozytywnego wizerunku Twojej firmy w sieci?

  • Twoja marka staje się bardziej popularna,
  • lepsza widoczność w Google pozwala pozyskać Ci większą liczbę klientów,
  • wzrastają zyski ze sprzedaży produktów bądź usług,
  • zwiększa się wiarygodność Twojej firmy i poziom zaufania klientów.