Content marketing

Czym jest content marketing?

Chcąc pozyskać klienta, musimy zainteresować go w jakiś sposób swoją ofertą. Podczas gdy tradycyjne formy reklamy cieszą się coraz gorszą sławą, ich miejsce zajmuje znacznie bardziej efektywny i pozytywnie postrzegany przez odbiorców content marketing, czyli marketing treści. Jest to sposób komunikacji z klientem, polegający na zrozumieniu jego potrzeb i podsunięciu mu najbardziej optymalnego rozwiązania. Opiera się to na tworzeniu wartościowych i atrakcyjnych treści oraz ich publikacji w Internecie. Są to najczęściej teksty, obrazy oraz materiały video.
Jakie korzyści niesie to dla firmy? Przede wszystkim sprzyja kreowaniu wizerunku firmy w Internecie, zwiększając tym samym jej rozpoznawalność i budując zasięgi. Pomaga w nawiązaniu i stworzeniu trwałych relacji z klientami, a także zwiększa zyski ze sprzedaży.

Co zyskasz decydując się na ofertę content marketingu?

Dzięki temu narzędziu możesz liczyć na:

  • zainteresowanie internautów Twoją ofertą,
  • większy ruch na Twojej stronie internetowej,
  • lepszą pozycję i widoczność w Google,
  • wzrost rozpoznawalności marki,
  • trwałe relacje z klientami,
  • większą wiarygodność dla klientów i partnerów biznesowych,
  • wzrost zysków ze sprzedaży.

Co możemy Ci zaoferować w ramach usługi content marketingu?

  • Blogi - prowadzimy blogi o różnorodnej tematyce, dzięki którym dotrzesz do szerszej grupy klientów i zachęcisz ich do odwiedzenia Twojej strony firmowej.
  • Poradniki - klienci, którzy trafią na Twoją ofertę szukając porady w Internecie, będą przekonani o tym, że jesteś ekspertem w dziedzinie, którą się zajmujesz i dzięki temu chętniej skorzystają z oferty.
  • Artykuły sponsorowane - tworzymy merytoryczne i wciągające czytelnika artykuły promujące Twoją działalność i zamieszczamy je w najbardziej optymalnym miejscu, aby miały szansę dotrzeć do licznej grupy docelowej.
  • Opisy produktów - doskonale zdajemy sobie sprawę, że wyczerpujący opis, w którym zaprezentowane zostaną wszystkie cechy produktu znacznie bardziej zachęci klienta do zakupu niż samo zdjęcie.
  • Teksty na stronę www - strona internetowa jest Twoją wizytówką, dlatego treść, którą na niej zamieścisz musi przekonać potencjalnego klienta do Twojej oferty.
  • Infografiki - dzięki połączeniu estetycznej grafiki i ciekawej treści, tworzymy przekaz, który przyciągnie uwagę Twoich odbiorców znacznie skuteczniej niż zwykły tekst.
  • Wpisy na forach internetowych - publikujemy wpisy na forach internetowych, które zachęcają użytkowników do nawiązania dyskusji i zaciekawienia ich Twoją ofertą.

Działaj skutecznie!

Czy wiesz, że nawet połowa Polaków może używać wtyczki blokującej reklamy? Po co więc inwestować w coś, czego większość Twoich potencjalnych klientów i tak nie zobaczy? Marketingu treści nie da się wyłączyć, masz więc pewność, że uda Ci się trafić ze swoim przekazem reklamowym do odbiorców, którzy mają dość banerów.